Fuse 2

fuse2_1
fuse2_2
fuse2_3
fuse2_4
fuse2_5
fuse2_7
fuse2_8
fuse2_9
fuse2_10
fuse2_11
fuse2_12
fuse2_13
fuse2_1
fuse2_2
fuse2_3
fuse2_4
fuse2_5
fuse2_7
fuse2_8
fuse2_9
fuse2_10
fuse2_11
fuse2_12
fuse2_13
previous arrow
next arrow

DLA PROFESJONALISTÓW

Fuse 2 to paralotnia tandemowa dla profesjonalistów, którzy wymagają maksymalnej wydajności, niezawodności, a także przyjemności z latania.

Fuse 2 stanowi znaczący krok naprzód względem swojego poprzednika:

  • łatwiejsze napełnianie się i płynniejszy start
  • zredukowana tendencja do przeciągania się skrzydła w silnych warunkach
  • precyzyjny i dobrze skoordynowany skręt z super lekkim naciskiem sterówki
  • pierwszorzędna zdolność „szukania termiki”
  • doskonałe zatrzymywanie energii przy wyłączonym trymowaniu lub super-miękkie, progresywne hamowanie z neutralnym trymowaniem
  • poprawiona wydajność w słabych i silnych warunkach
  • lżejsza czasza
  • lżejsze, łatwiejsze w obsłudze taśmy
  • Wskaźnik położenia „neutralne” na taśmach trymera – wymienne taśmy

Podobnie jak w przypadku Fuse 1, ustawienia trymu i szeroki zakres masy startowej zapewniają wszechstronność lekkim pilotom i pasażerom. Skrzydłem można również latać solo.

Dane techniczne

Rozmiar3741
Powierzchnia
w rozłożeniu (m2)
36.940.95
Rozpiętość
w rozłożeniu (m)
14.0514.8
Wydłużenie
w rozłożeniu
5.355.35
Powierzchnia
w rzucie (m2)
31.8134.6.
Rozpiętość
w rzucie (m)
11.0711.66
Wydłużenie
w rzucie
3.933.93
Cięciwa (m)3.233.41
Liczba komór4949
Masa skrzydła (kg)7.07.6
Przedział wagowy (kg)90-190120-220
CertyfikacjaEN BEN B

UWAGI PROJEKTANTÓW

Główny projektant Gin Seok Song wyjaśnia filozofię stojącą za Fuse 2

„Pierwszym priorytetem w Fuse 2 było zastosowanie wszystkiego, czego nauczyliśmy się z naszej najnowszej generacji skrzydeł solo – nadal prawdą jest, że technologia opracowana w naszej serii skrzydeł Boomerang spływa do całej gamy produktów.

Od pierwszej generacji profili EPT (technologia równego ciśnienia) zastosowanych w Fuse 1, znaleźliśmy sposoby na rozwiązanie niektórych drobnych wad tej technologii. Przede wszystkim skrzydło podnosi się płynniej, a ciśnienie hamowania jest znacznie mniejsze. Ogólnie rzecz biorąc, zwrot jest znacznie lepiej skoordynowany, co pomaga szybować w słabych warunkach lub łatwiej i szybciej wspinać się w silnych warunkach. Kolejnym dużym plusem jest zachowanie „szukania termiki”. Fuse 2 ma tendencję do doprowadzania cię do komina termicznego.

Pracowaliśmy także nad usunięciem małych drobiazgów, które piloci tandemowi mają w swojej codziennej pracy. Widzieliśmy wiele własnych tandemów we wszystkich warunkach, latających w naszych głównych miejscach testowych w Korei i w Europie. Zauważyliśmy, że profesjonalni piloci bardzo szybko zużywają taśmę na swoich trymerach. Właśnie dlatego opracowaliśmy prostszy sposób na zastąpienie i wymianę taśmy trymera.

Poza tym zachowaliśmy wszystkie wspaniałe funkcje Fuse 1, które pokochali piloci, takie jak długie ustawienia trymowania i szeroki zakres masy startowej. Skrzydło działa dobrze dla szerokiej gamy pilotów na wszelkiego rodzaju miejscach startu i we wszystkich warunkach. ”

Innowacyjne taśmy

Nowe taśmy Fuse mają kilka funkcji, które czynią życie pilota tandemowego łatwiejszym i bezpieczniejszym. Etykieta „neutralny trym” zapewnia wizualne odniesienie do ciągłego sprawdzania pozycji trymowania. Sprawdzony system zatrzasków umożliwia blokowanie dużych uszu a wymiana zużytego trymera jest łatwiejsza niż kiedykolwiek.

DETALE

  • Zoptymalizowany płat skrzydła z technologią wyrównanego ciśnienia (EPT) dla stabilności, obsługi i wydajności
  • W pełni oplotowe liny Edelrid dla najlepszego kompromisu trwałości i wydajności
  • Cieńszy profil poprawia start i zmniejsza masę materiału
  • Układ lin i taśm jest zoptymalizowany dla dużych uszu (duży obszar A3 i podzielone taśmy A)
  • System zacisków blokujących „duże uszy” w miejscu
  • Długie trymery (11 cm) umożliwiają większą penetrację, na przykład przy silnych wiatrach dolinowych. Lekko ujemne i duże dodatnie trymery umożliwiają regulację prędkości w całym zakresie obciążenia.
  • Taśmy nośne wykonane z 20 mm technora i poliestru
  • Dostarczany z plecakiem XXL

Dostępna jest pełna gama akcesoriów GIN zaprojektowanych do użytku z Fuse 2: uprzęże, spadochrony ratunkowe itp.

MATERIAŁY

Czasza:

  • Górna powierzchnia: Porcher 9017 E25
  • Dolna powierzchnia: Porcher 70032 E3W

Kolory

W zestawie