Fuse 3

gin_fuse3_1
gin_fuse3_2
gin_fuse3_3
gin_fuse3_4
gin_fuse3_5
gin_fuse3_6
gin_fuse3_7
gin_fuse3_8
gin_fuse3_9
gin_fuse3_10
gin_fuse3_11
gin_fuse3_12
gin_fuse3_13
gin_fuse3_14
gin_fuse3_15
gin_fuse3_16
gin_fuse3_17
gin_fuse3_18
gin_fuse3_1
gin_fuse3_2
gin_fuse3_3
gin_fuse3_4
gin_fuse3_5
gin_fuse3_6
gin_fuse3_7
gin_fuse3_8
gin_fuse3_9
gin_fuse3_10
gin_fuse3_11
gin_fuse3_12
gin_fuse3_13
gin_fuse3_14
gin_fuse3_15
gin_fuse3_16
gin_fuse3_17
gin_fuse3_18
previous arrow
next arrow

Świetne stało się jeszcze lepsze!

Fuse 3 to tandemowe skrzydło dla profesjonalistów, którzy wymagają maksymalnej wydajności, niezawodności i przyjemności z latania.

Fuse 2 był najbardziej udanym tandemem GIN, a Fuse 3 buduje na jego fundamencie. Najważniejsze ulepszenia względem poprzednika, to użycie wytrzymałego, a zarazem wyjątkowo lekkiego materiału oraz wprowadzenie innowacyjnego systemu kontroli dużych uszu.

  • Innowacyjny system kontroli dużych uszu, który pozwala na normalne sterowanie w locie na klapach (z założonymi uszami),
  • Nowa tkanina stworzona przez GIN i Myungjin oferuje wyjątkową wytrzymałość i lekkość,
  • Łatwe napełnianie i prostszy start,
  • Jeszcze większa odporność na podwinięcia w turbulentnych warunkach lotu,
  • Precyzyjny i skoordynowany hending (zakręty nie wymagają dużych sił na sterówkach)
  • Zdolność „wyczucia termiki” pierwszej klasy – Fuse3 nie wypada a wkręca się w kominy)
  • Świetne zachowanie energii i prędkości z „trim off” oraz super miękkie i progresywne hamowanie z „trim neutral”
  • Poprawione osiągi zarówno w złych, jak i w dobrych warunkach,
  • Zwiększona wytrzymałość materiału,
  • Oznaczenie pozycji „trim neutral”
  • Obrotowa rolka w klamrze trymera jak również wymienna taśma trymera.

Podobnie jak w Fuse 2, szerokie ustawienia trymera jak również spora rozpiętość wagowa oferują dużą uniwersalność i wszechstronność pilotom i pasażerom. Skrzydłem można także latać samemu.

Rozmiar374144
Powierzchnia w rozłożeniu (m2)3741.1543.97
Rozpiętość w rozłożeniu (m)14.0714.8415.34
Wydłużenie w rozłożeniu5.355.355.35
Powierzchnia w rzucie (m2)31.3434.8637.27
Rozpiętość w rzucie (m)11.0811.6912.1
Wydłużenie w rzucie3.923.923.92
Cięciwa (m)3.233.413.53
Liczba komór494949
Masa skrzydła (kg)6.57.27.55
Przedział wagowy (kg)90-19090-220120-239
CertyfikacjaEN BEN BEN B

Budowanie na sukcesie
Fuse 3 zachowuje a nawet lekko ulepsza wszystko co sprawiło, że Fuse 2 stał się tak lubiany przez profesjonalnych pilotów tandemowych – łatwe napełnianie i start, świetne zachowanie energii i prędkości, szerokie i użyteczne ustawienia trymera, precyzyjne sterowanie oraz niezwykłe osiągi!


Wytrzymały ale lekki
Takie skrzydło jak Fuse musi być wytrzymałe. Piloci jednak są przyzwyczajeni do zalet lżejszych skrzydeł. Z tego powodu, GIN opracował nowy materiał kompozytowy we współpracy z koreańskim producentem materiałów – Myungjin. Po latach projektowania i ponad 2 latach testów, uzyskany materiał okazał się być nad wyraz wytrzymały oraz relatywnie lekki.


Innowacyjny system dużych uszu
Dzięki wsparciu oraz informacjom wielu profesjonalnych pilotów tandemowych z Francji, Fuse 3 jest wyposażony w system dużych uszu. Ten system ułatwia ciągnięcie i puszczanie dużych uszu. Dodatkowo, pilot może nadal używać hamulców do sterowania. Użyteczne, na przykład podczas kontroli przy lądowaniu.


Nota projektanta
Pilot testowy Tim Bollinger o filozofii stojącej za Fuse3:
„Fuse 2 był naszym tandemem, który osiągnął największy sukces. Zyskał spore grono fanów – profesjonalistów z całego świata jeśli chodzi o latanie w tandemie. Wszytko to dzięki łatwości i przyjemności z latania, które zapewnia nasze skrzydło. Wielkim wyzwaniem okazała się próba ulepszania go nawet odrobinę. Wszyscy byli bardzo zadowoleni z osiągów poprzednika, ale po roku intensywnych testów w Korei, Francji i Szwajcarii w końcu udało nam się opracować Fuse 3.
Seria Fuse zawsze była kojarzona z doskonałego wsparcia podczas startu we wszystkich warunkach, wyjątkowej precyzji, dobrych osiągów oraz świetnego sterowania. Zachowanie tych właściwości było dla nas bardzo ważne podczas opracowywania nowego projektu.

Wraz z Fuse 3 prezentujemy nową tkaninę produkcji GIN i Myungjin. Jest skutkiem dwuletniego procesu testowania oraz projektowania i oferuje nadzwyczajny stosunek wagi do wytrzymałości. Jego powłoka to kompozyt na bazie PU, dzięki czemu tkanina jest niezwykle wytrzymała, mimo że jest lżejsza niż ta, której używaliśmy w Fuse 2. Firma Myungjin jest nowa w środowisku paralotniarskim, ale posiada lata doświadczenia w produkcji materiałów do spadochronów. Koreańska firma doświadczona w dziedzinie sportów lotniczych… Ścisła współpraca z Gin Gliders była tylko kwestią czasu. Myungjin od dawna pracowało nad nową powłoką na bazie PU. Po testach laboratoryjnych i terenowych na prototypach z całego świata, jesteśmy usatysfakcjonowani. Wyniki Myungjin MJ40MF (40g) i MJ32MF (32g) w testach wytrzymałościowych mówią same za siebie!
Wierzymy, że ten materiał jest ogromnym ulepszeniem, a skrzydło takie jak Fuse 3, które szczególnie (jako skrzydło tandemowe) jest narażone na przetarcia i dużą eksploatację, skorzysta z wielu zalet oferowanych przez tę powłokę.

Lekkość oferowana przez ten nowatorski materiał, czyni Fuse 3 jednym z najlżejszych tandemów na rynku. To właśnie niewielka waga znacząco zwiększa poręczność na ziemi i zwinność w powietrzu.
Pracowaliśmy też długo nad trymowaniem hamulców. Ciśnienie hamowania zostało lekko zmniejszone i sterowanie jest teraz jeszcze swobodniejsze. Możesz nie wyczuć różnicy podczas spokojnego lotu w dobrych warunkach ale w trudnych sytuacjach zobaczysz różnicę -większa kontrola i możliwość wchodzenia w ciaśniejsze zakręty będą dostrzegalne. Nowe ustawienie hamulca pomagają także podczas lądowania, przełożenie energii z prędkości na zmniejszenie opadania, pozwala na spokojne i delikatne lądowanie, które już w Fuse 2 było na wysokim poziomie.
Bazując na informacjach wielu pilotów tandemów, wprowadziliśmy nowy system dużych uszu. Teraz łatwiej jest ciągnąć i puszczać duże uszy, a dodatkowo pilot może dalej używać sterówek i precyzyjnie sterować skrzydłem (co pomaga przy trudniejszych lądowaniach).
Zajęliśmy się też zmianą trymerów -pomimo tego, że używamy klamry trymera z obrotową rolką oraz najlepszych materiałów na taśmy to i tak częste używanie trymerów sprawiało że taśmy lubiły się przecierać, teraz wymiana taśmy trymera jest możliwa w kilka prostych krokach!

Podsumowując – jesteśmy bardzo zadowoleni z Fuse 3 i mamy nadzieję, że piloci też będą!”


Szczegóły

  • Zoptymalizowany profil z technologią wyrównanego ciśnienia (EPT) dla stabilności i bezpieczeństwa, lepszych osiągów i perfekcyjnego hendingu,
  • Nowy materiał produkcji GIN i Myungjin oferuje niezwykłą trwałość, lekkość i wytrzymałość,
  • Zabezpieczone oplotem liny Edelrid – najlepszy kompromis trwałości i wydajności,
  • Cienki profil ułatwia startowanie i zmniejsza wagę materiału,
  • Układ lin i taśmy zoptymalizowany pod kątem dużych uszu (duża powierzchnia A3 i dzielona taśma A)
  • System uchwytów do blokowania dużych uszu,
  • Długie trymery (11cm) pozwalające na szeroki zakres wzrostu prędkości, np. przy silnym wietrze dolinowym. Lekko ujemne i duże, dodatnie trymery znacząco pozwalają regulować prędkość w całym zakresie wagowym,
  • Łatwa obsługa trymera dzięki rolkom na taśmie oraz znacznikom,
  • W komplecie z taśmami nośnymi o szerokości 20mm (706g). Opcjonalnie (za dopłatą) dostępne są taśmy nośne o szerokości 12 mm z kevlaru (532 g).
  • W komplecie rozpórki twarde (po 760g), opcjonalnie dostępne miękkie (183g szt.).

Poszycie

  • Krawędź natarcia górnej powierzchni: Myungjin, MJ40MF 40g
  • Górna powierzchnia: Myungjin, MJ32MF 32g
  • Dolna powierzchnia: Myungjin, MJ32MF 32g

Kolory (Rozmiary 37, 41)

Colours
Colours
Colours

Kolory (Rozmiar 44)

Colours