Moc i dynamika dla zaawansowanych pilotów
Jeśli jesteś doświadczonym pilotem, chciałbyś przekroczyć kolejną granicę, wziąć udział w zawodach slalomowych, lub poszaleć freestyle’owo w powietrzu, potrzebujesz dynamicznego glajta, który pozwoli odblokować Twój potencjał pilota, glajta reagującego na Twoje polecenia precyzyjnie i przewidywalne to GIN Carve może być skrzydłem o którym marzyłeś. Opracowany przez doskonałego pilota Laurenta Salinasa oraz przez doświadczony zespół GIN R&D samostateczny profil paralotni GIN Carve zaskoczy swoją jakością i spełni oczekiwania najbardziej wymagających pilotów.
Dane techniczne
Rozmiar | 16 | 18 | 20 | 22 | 24 |
---|---|---|---|---|---|
Powierzchnia w rozłożeniu (m2) | 16.00 | 18.00 | 20.00 | 22.00 | 24.00 |
Rozpiętość w rozłożeniu (m) | 9.63 | 10.22 | 10.77 | 11.30 | 11.80 |
Wydłużenie w rozłożeniu | 5.8 | 5.8 | 5.8 | 5.8 | 5.8 |
Powierzchnia w rzucie (m2) | 13.68 | 15.39 | 17.10 | 18.81 | 20.51 |
Rozpiętość w rzucie (m) | 7.74 | 8.63 | 9.03 | 9.40 | 9.76 |
Wydłużenie w rzucie | 4.39 | 4.39 | 4.39 | 4.39 | 4.39 |
Cięciwa (m) | 2.05 | 2.18 | 2.29 | 2.41 | 2.51 |
Liczba komór | 56 | 56 | 56 | 56 | 56 |
Masa skrzydła (kg) | 4.6 | 4.9 | 5.25 | 5.6 | 5.9 |
Certyfikowany przedział wagowy (paramotor) (kg) | 60-100 | 65-110 | 75-120 | 85-130 | 95-140 |
Certyfikacja (paramotor) (kg) | DGAC | DGAC | DGAC | DGAC | DGAC |
Dynamiczna i reagująca
Paralotnia Carve jest dynamiczna i szybko reagująca, zaprojektowana do latania przy dużych obciążeniach powierzchni płata, Carve ma doskonałą wydajność, jest stabilny i posiada szeroki zakres prędkości. Doświadczeni piloci docenią system sterowania w układzie 2D, pozwalający w zależności od prędkości i zakrętu jaki chcesz wykonać, na zaciągnięcie do skrętu środka paralotni, albo tylko końcówkę stabila.
Maksymalna prędkość ogromna wydajność
System Power Attack PA, zaprojektowany dla doświadczonych pilotów, łączący w sobie działanie trymera i speed systemu, oferuje przyspieszenie glajta i zwiększenie precyzyjności współpracy. Przy otwartym trymerze zwiększają się nam obroty silnika RPM, co daje nam możliwość większej mocy gdy jej potrzeba oraz dużą oszczędność paliwa.
Stabilność i łatwość obsługi
GIN Carve daje nam możliwość wyjątkowo łatwego startu jak dla tak zaawansowanej konstrukcji, skrzydło wychodzi progresywnie a palit szybko unosi się w powietrze. Skrzydło jest gładkie i dobrze wypełnione, co jest istotne przy dużych prędkościach. Lądowanie jest również łatwe i proste w kontroli za pomocą sterówek nawet przy otwartych trymerach.
Specyfikacja Techniczna
- System EPT zapewniający równy rozkład ciśnienia wewnątrz czaszy
taśmy z dwoma punktami podczepienia w zależności od podwieszenia napędu - specjalnie opracowany trym system, zwiększający prędkość i niwelujący moment obrotowy od śmigła
- zoptymalizowany i wydajny speed system zaczerpnięty z wyścigowych modeli GINa
- certyfikacja dla PPG – DGAC
- łatwa identyfikacja kolorowych lin
- trwałe i wytrzymałe materiały
- profil samostateczny
- zaawansowany układ sterowniczy 2D
- PA – Power System Atack
- najwyższej jakości materiały używane podczas całego procesu produkcji zapewniają maksymalną trwałość paralotni.
Kolory
