Gingo 4

Gingo 4
gin_gingo4_1
gin_gingo4_2
gin_gingo4_3
gin_gingo4_4
gin_gingo4_5
gin_gingo4_6
gin_gingo4_16
gin_gingo4_15
gin_gingo4_14
gin_gingo4_13
gin_gingo4_12
gin_gingo4_11
gin_gingo4_10
gin_gingo4_9
gin_gingo4_8
gin_gingo4_7
previous arrow
next arrow
gin_gingo4_1
gin_gingo4_2
gin_gingo4_3
gin_gingo4_4
gin_gingo4_5
gin_gingo4_6
gin_gingo4_16
gin_gingo4_15
gin_gingo4_14
gin_gingo4_13
gin_gingo4_12
gin_gingo4_11
gin_gingo4_10
gin_gingo4_9
gin_gingo4_8
gin_gingo4_7
previous arrow
next arrow

Podwójny sukces
GIN Gingo 4 to wszechstronna uprząż wyposażona w nowy rewolucyjny tylny protektor, dzięki któremu udało się zmniejszyć wagę uprzęży o 26% w porównaniu z poprzednim modelem. Dzięki nowemu protektorowi Aerobean osiągnęliśmy podwójny sukces, łącząc lekkość protektorów powietrznych z solidną ochroną protektorów piankowych.

W nowej wersji uprzęży Gingo ulepszyliśmy jej geometrię oraz wprowadziliśmy szereg zmian, które sprawiły, że uprząż jest atrakcyjną propozycją dla szerokiej gamy pilotów paralotni, od uczniów, poprzez pilotów rekreacyjnych, po każdego, kto preferuje uprząż z płytą siedziska i nie potrzebuje kokonu.

• Protektor zapewniający maksymalną ochronę. Dzięki nowej technologi lżejszy o 26 % od poprzednika.
• Dzięki ulepszonej geometrii i systemowi ABS, uprząż jest stabilniejsza w wszystkich osiach.
• Mała objętość po spakowaniu.
• Ulepszony kontener na spadochron, z jeszcze łatwiejszym systemem wyciągania.

Specyfikacja techniczna:

RozmiarXSSMLXL
Wzrost pilota (cm)< 165cm160-175cm170-185cm180-190cm> 185cm
Waga uprzęży (kg)3.023.053.273.503.75

Protektor Aerobean

Aerobean to nasz najlżejszy protektor, który nie jest airbagiem. Aerobean w uprzęży GINGO 4 waży zaledwie 200 gram, co stanowi ogromną oszczędność masy w porównaniu z poprzednikiem. Pomimo tej niewielkiej wagi i zgrabnego profilu, ochrona którą zapewnia jest doskonała.

Geometria

Gingo 4 ma zaktualizowaną geometrię, która umożliwia łagodne i precyzyjne sterowanie oraz bezpośrednią współpracę z paralotnią podczas lotu. Informację z powietrza przekazywane przez glajta są łagodnie i czytelnie. Dzięki temu zapewniliśmy poprawną stabilizację uprzęży podczas turbulencji występujących w czasie lotu.

System ABS

Najnowsza generacja sprawdzonego systemu ABS, zapewnia stabilność uprzęży w turbulentnym powietrzu jak i przy wszelkich deformacjach paralotni podczas lotu. System ABS zoptymalizowany został pod kątem współczesnych konstrukcji paralotni oraz wyposażony został w system zapięcia, który gwarantuje że o nim nie zapomnimy.

Projekt GIN melanż

Główna część uprzęży wykonana została z ekskluzywnego materiału 70D mélange, wytrzymałej i lekkiej tkaniny poliestrowo-nylonwej, która zachowuje swój estetyczny wygląd nawet przy niewielkich zabrudzeniach czy drobnych otarciach.

Mocniejsze szwy

Precyzyjne i mocne szwy gwarantują uprzęży najwyższą jakość i długą żywotność.

Przejrzystość i wygoda

Modelowanie 3D, symulacje i testy pozwoliły uzyskać najczystszy i pozbawiony zmarszczek profil uprzęży. Nie tylko wygląd uprzęży, ale również komfort i wygoda jest doskonała.

Kieszeń – kontener na spadochron zapasowy

Bezpieczne umiejscowienie oraz łatwość wyciągnięcia zapasu z uprzęży ma ogromne znaczenie, dlatego też ulepszyliśmy miejsce na spadochron i zamykany na zamek tunel prowadzenia v-taśmy, w celu zapewnienia jeszcze większego bezpieczeństwa i wyeliminowania błędów montażowych.

Przejrzystość i wygoda

Modelowanie 3D, symulacje i testy pozwoliły uzyskać najczystszy i pozbawiony zmarszczek profil uprzęży. Nie tylko wygląd uprzęży, ale również komfort i wygoda jest doskonała.

Kieszeń – kontener na spadochron zapasowy

Bezpieczne umiejscowienie oraz łatwość wyciągnięcia zapasu z uprzęży ma ogromne znaczenie, dlatego też ulepszyliśmy miejsce na spadochron i zamykany na zamek tunel prowadzenia v-taśmy, w celu zapewnienia jeszcze większego bezpieczeństwa i wyeliminowania błędów montażowych.