Pegasus 3

ppg-pegasus-3-00672
ppg-pegasus-3-00875
ppg-pegasus-3-01245
ppg-pegasus-3-01341
ppg-pegasus-3-01190
previous arrow
next arrow
ppg-pegasus-3-00672
ppg-pegasus-3-00875
ppg-pegasus-3-01245
ppg-pegasus-3-01341
ppg-pegasus-3-01190
previous arrow
next arrow

Pierwszy krok jest najważniejszy

Pegasus 3 to uniwersalne skrzydło paralotniowe dla początkujących i pilotów rekreacyjnych, którzy chcą skrzydła, które doda im pewności siebie, zapewni radość z lotu swobodnego oraz pozwoli na latanie z napędem.

Wybór pierwszego skrzydła powinien być najważniejszą decyzją do podjęcia. Pegasus 3 bazuje na sukcesie swojego poprzednika, jednocześnie oferując wiele ulepszeń:

  • jeszcze prostsze wstawanie nad głowę i start, dzięki nowemu materiałowi stworzonemu przez GIN oraz Myungjin
  • krótsze taśmy, ułatwiające kontrolę i operowanie skrzydłem
  • wybaczające błędy, przyjemne prowadzenie
  • zaawansowana konstrukcja taśm nośnych dla stabilnego przyspieszonego lotu

Specyfikacja techniczna

Rozmiar24262830
Powierzchnia
w rozłożeniu (m2)
24.226.428.430.7
Rozpiętość
w rozłożeniu (m)
10.7611.2411.6712.14
Wydłużenie
w rozłożeniu
4.84.84.84.8
Powierzchnia
w rzucie (m2)
20.922.824.726.7
Rozpiętość
w rzucie (m)
8.679.069.419.79
Wydłużenie
w rzucie
3.63.63.63.6
Liczba komór36363636
Masa skrzydła (kg)4.454.654.955.25
Przedział wagowy (kg)65-9075-10085-11095-120
CertyfikacjaEN AEN AEN AEN A
Certyfikowany przedział
wagowy (paramotor) (kg)
65-12075-13085-14095-160
Certyfikacja (paramotor) (kg)DGACDGACDGACDGAC

W górę, w górę i w dal

Starty mogą być nerwowe, ale nie w z Pegasusem 3. Taśmy nośne są łatwe do przesortowania przy starcie, skrzydło podnosi się gładko i szybko, start następuje wcześnie, a zbyt entuzjastyczne ruchy podczas kontroli są wybaczane. Start szybko stanie się elementem lotu, którym też można się cieszyć!

Wytrzymałe a lekkie

Pierwsze skrzydło, takie jak Pegasus, musi być wytrzymałe, ponieważ będzie często obsługiwane na ziemi, jednak lżejsze skrzydła z reguły oferują nieco szybsze wstawanie i start, a także są bardziej kompaktowe. Z tego powodu firma GIN we współpracy z koreańskim producentem tkanin Myungjin postanowiła opracować nową kompozytową tkaninę powlekającą na bazie kompozytu PU. Po latach rozwoju i ponad 2 latach testów w terenie, tkanina ta udowodniła, że oferuje to co najlepsze: trwałość i lekkość.


Do latania z napędem lub swobodnie

Pegasus 3 może być używany do latania z napędem lub bez. Dla pilotów latających z napędem jest to łagodne wprowadzenie do latania swobodnego i odwrotnie.


Uwagi projektanta
Pilot testowy GIN Laurent Salinas wyjaśnia filozofię stojącą za Pegasusem 3:

„Prawie każdy, kto kupuje pierwsze skrzydło, wyobraża sobie, że powinno ono być zarówno „pasjonujące” jak i „bezpieczne”. W rzeczywistości jednak bezpieczeństwo jest o wiele ważniejsze. Początkujący, którzy kupują skrzydła „na wyrost”, często kończą z poobijanymi gadżetami, podrapanymi kolanami lub jeszcze gorzej.

Zaczynając z właściwym skrzydłem nauka idzie szybciej a latając w różnych warunkach, większy margines bezpieczeństwa oznacza spokojniejsze i pewniejsze pierwsze loty.

Zawsze uważaliśmy, że dobra charakterystyka startowa jest najważniejszą cechą skrzydła dla początkujących. W Pegasusie 3 udało nam się to jeszcze bardziej poprawić, dzięki nowej tkaninie opracowanej przez GIN i Myungjin. Jest ona lżejsza, ale też bardziej wytrzymała niż standardowe tkaniny, co poprawia jakość wstawania, startu i sterowania. Skrzydło wstaje łatwo i prosto w każdych warunkach i bardzo szybko zaczyna latać, co jest bardzo pomocne przy słabym wietrze. Starty są zawsze płynne i w pełni kontrolowane.

Pegasus 3 to nie tylko bezpieczne, ale także wszechstronne skrzydło, która sprawia pilotom wiele radości. Możesz śmiało latać na Pegasusie 3, zarówno z napędem jak i bez niego. Sterowanie jest czułe i progresywne, czyli nigdy nie jest nudno. Skrzydło reaguje na każde polecenie, ale jednocześnie jest niezwykle wyrozumiałe w przypadku nadmiernego entuzjazmu przy sterowaniu.

Pegasus 3 to wszechstronne skrzydło, które zapewni Ci wiele lat przyjemności z latania.”

 

Szczegóły

  • Technologia wyrównanego ciśnienia (EPT) dla lepszego wstawania
  • Prosty i funkcjonalny układ 3 taśm z dzieloną taśmą A.
  • Taśma nośna ze speed-em (PG) i trymerem (PPG)
  • Dodatkowy dolny bloczek dla napędów z górnym podwieszeniem 
  • Dostosowana długość sterówki i zastosowane dolne bloczki do latania na trajce (rozmiary 28 i 30)
  • Kodowane kolorami linki dla łatwiejszej i szybszej identyfikacji
  • Kolorowe przeszycia trymera w celu łatwiejszego dostosowania prędkości
  • Ekskluzywny nowy materiał stworzony przez GIN oraz Myungjin oferuje niezrównaną wytrzymałość oraz lekkość
  • Wzmocnienia na krawędzi spływu (mini-żebra)

 

Materiały

  • Tkanina czaszy
    • Górna powierzchnia krawędzi natarcia: Myungjin Textile 40 g/m²
    • Górna powierzchnia: Myungjin Textile 32 g/m²
    • Dolna powierzchnia: Myungjin Textile 32 g/m²
  • Liny
    • Górna: GIN TGL 80
    • Środek: GIN TGL 125 | 145
    • Główna: GIN TGL 125 | 180 | 220 | 280