Gingo airlite 4

gingo_airlite4_1
gingo_airlite4_2
gingo_airlite4_3
gingo_airlite4_4
gingo_airlite4_5
gingo_airlite4_6
previous arrow
next arrow
gingo_airlite4_1
gingo_airlite4_2
gingo_airlite4_3
gingo_airlite4_4
gingo_airlite4_5
gingo_airlite4_6
previous arrow
next arrow

STABILNA, LEKKA, KOMPAKTOWA

Gingo Airlite to lekka uprząż z air bagiem dla początkujących i rekreacyjnych pilotów. Przy wadze poniżej 3 kg jest to jedna z najlżejszych, najbardziej wszechstronnych i najbardziej aerodynamicznych uprzęży tego typu.

Gingo Airlite czwartej generacji opiera się na sukcesie swojego poprzednika, ale oferuje znaczne ulepszenia:

  • większa stabilność we wszystkich osiach
  • lepsza kontrola paralotni
  • zajmuje mniej miejsca w podróży
  • bardziej aerodynamiczna i łatwiejsza do spakowania dzięki cieńszemu profilowi
  • najnowsze trwałe,lekkie i wysokiej jakości materiały
  • nowy poziom stabilności i precyzji
  • nowa geometria oznacza, że uprząż jest bardzo stabilna i spokojna, a jednocześnie umożliwia bardziej precyzyjne sterowanie skrzydłem. Oferuje idealną równowagę dla szybkiego rozwoju twojej kariery paralotniowej.

Dane techniczne

RozmiarXSSMLXL
Wzrost pilota (cm)<165160-175170-185180-190>185
Waga uprzęży (kg)2.42.72.93.13.3

Łatwa w użyciu

Podczas startu i lądowania Gingo Airlite jest łatwa w obsłudze. Łatwo nią zarządzać zarówno na ziemi, jak i w powietrzu, uprząż pozostaje wygodna nawet po wielu godzinach w powietrzu.

Bezpieczna, ale aerodynamiczna

Dzięki Gingo Airlite 4 byliśmy w stanie zmniejszyć objętość profilu bez uszczerbku dla wydajności protektora powietrznego AirBag. Osiągnięto to dzięki szeroko zakrojonym testom w terenie, modelowaniu 3D i naszej własnej maszynie do testowania upadków. Uzyskany kształt jest zarówno bardziej estetyczny, jak i bardziej aerodynamiczny.

Lekka i wszechstronna jak zawsze

Poprzednia Gingo Airlite była jedną z najlżejszych tego rodzaju uprzęży, a nowa wersja jest o 500 g lżejsza! Płyta siedziska GIN Triplex ma zaawansowaną konstrukcję kompozytową, która jest o około 50% lżejsza niż drewniana płyta siedziska, do tego ma większą trwałość Zewnętrzna tkanina jest lekka i łatwa do spakowania, a jednocześnie oferuje doskonałą odporność na ścieranie i degradację. W całej uprzęży zastosowano materiały najwyższej jakości, co gwarantuje wydłużony okres użytkowania.

UWAGI PROJEKTANTÓW

Pilot testowy GIN’a i mistrz Pucharu Świata Michael Sigel oferuje wgląd w rozwój Gingo Airlite 4.

„Seria Gingo Airlite okazała się jedną z naszych najbardziej udanych uprzęży. Jest wygodna, lekka i zapewnia dobrą ochronę. Dzięki czwartej generacji uprzęży byliśmy w stanie jeszcze bardziej poprawić wszystkie punkty.

Współpracując z wybranymi dystrybutorami i szkołami, spędziliśmy ponad rok, aby znaleźć idealną geometrię uprzęży w tej klasie produktów. Wynik jest niezwykły – uprząż jest nie tylko bardziej stabilna we wszystkich osiach, ale także bardzo precyzyjna. Innymi słowy, czujesz się bardziej stabilny i bezpieczny, a jednak masz lepszą kontrolę nad swoim skrzydłem. To pomaga ci robić szybkie postępy, pozostać dłużej w powietrzu i cieszyć się radością z lotu!

Teraz łatwiej jest wślizgnąć się w uprząż po starcie i przyjąć wygodną pozycje podczas lądowania. Gingo Airlite pozostaje wygodna nawet po wielu godzinach w powietrzu.

Dzięki naszej własnej maszynie do próby upadków moglibyśmy pracować nad poprawą kształtu uprzęży, aby była bardziej aerodynamiczna, przy zachowaniu doskonałych wartości ochrony, testowane przy sile 20G. System wstępnego nadmuchiwania utrzymuje kształt poduszki powietrznej, zapewniając pilotowi ochronę od samego początku lotu.

Przeprojektowany schowek na spadochron ratunkowy jest teraz mniej skomplikowany, co ułatwia montaż zapasu do uprzęży jak i łatwiejsze użycie spadochronu w razie potrzeby. ”

DETALE

  • nowy system ABS zapewnia większą stabilność zarówno w trudnym powietrzu, jak i po upadku
  • poprawione wstępne napompowanie poduszki powietrznej
  • lekkie klamry z systemem zapobiegającym zapomnieniu zapięcia
  • Kieszeń na spadochron G-Chute Anty G
  • protektor powietrzny zapewniający pierwszorzędną ochronę (testowany przy sile 20G)
  • miejsce na spadochron znajdujące się pod siedziskiem
  • kieszeń na sakwę waodną (camelbag) z otworem na rurkę do picia
  • kieszeń na radio z wygodnym prowadzeniem okablowania
  • 2 kieszenie boczne
  • zapinana na zamek tylna,wewnętrzna kieszeń do przechowywania plecaka itp
  • Siedzisko GIN Triplex- trwałe i lekkie
  • dostarczana z deską do siedzenia, karabińczykami GIN, klamką zapasu, V-taśma (wszytą)

W zestawie