Pegasus 2 to uniwersalne skrzydło paramotolotniowe dla początkujących i pilotów rekreacyjnych, chcących pewnego skrzydła, którym dobrze się lata z napędem i bez.v
Pegasus 2 to uniwersalne skrzydło paramotolotniowe dla początkujących i pilotów rekreacyjnych, chcących pewnego skrzydła, którym dobrze się lata z napędem i bez.
Specyfikacja techniczna
Rozmiar | 24 | 26 | 28 | 30 |
---|---|---|---|---|
Powierzchnia w rozłożeniu (m2) | 24.22 | 26.36 | 28.6 | 30.93 |
Rozpiętość w rozłożeniu (m) | 10.78 | 11.25 | 11.72 | 12.19 |
Wydłużenie w rozłożeniu | 4.8 | 4.8 | 4.8 | 4.8 |
Powierzchnia w rzucie (m2) | 21.02 | 22.88 | 24.82 | 26.85 |
Rozpiętość w rzucie (m) | 8.69 | 9.07 | 9.45 | 9.82 |
Wydłużenie w rzucie | 3.6 | 3.6 | 3.6 | 3.6 |
Cięciwa (m) | 2.79 | 2.91 | 3.04 | 3.16 |
Liczba komór | 36 | 36 | 36 | 36 |
Masa skrzydła (kg) | 4.7 | 4.95 | 5.25 | 5.5 |
Przedział wagowy (kg) | 65-90 | 75-100 | 85-110 | 95-120 |
Certyfikacja | EN A | EN A | EN A | EN A |
Certyfikowany przedział wagowy (paramotor) (kg) | 65-120 | 75-130 | 85-140 | 95-160 |
Certyfikacja (paramotor) (kg) | DGAC | DGAC | DGAC | DGAC |
Nota projektanta
Pilot testowy Gin-a, Laurent Salinas o filozofii stojącej za Pegasus-em 2
„Twoje pierwsze skrzydło to najważniejsza decyzja jaką kiedykolwiek podejmiesz. Jednym z większych problemów, które widzę jest wybieranie przez nowicjuszy skrzydeł, do których „trzeba dorosnąć”. Takie paralotnie są zazwyczaj trudne do okiełznania dla początkujących, co skutkuje siniakami, złamaniami lub czymś jeszcze gorszym.
Jeśli zacznie się swoją przygodę z odpowiednim skrzydłem, nauka idzie szybciej i jest się bezpiecznym w różnych warunkach.
Wierzymy, że najważniejszą rzeczą w skrzydłach dla początkujących jest dobra charakterystyka startu. Podczas projektowania Pegasusa 2, spędziliśmy dużo czasu na ulepszenie napełniania i upewnieniu się, że skrzydło łatwo wstaje w każdych warunkach. Udało nam się też maksymalnie zredukować prędkość potrzebną do wystartowania, dzięki czemu wzbicie się w powietrze jest niemal bezproblemowe.
Chcieliśmy też uczynić z Pegasus-a 2 uniwersalne skrzydło, które pozwoliłoby pilotom się zabawić. Możesz śmiało wlatywać nim w termiki, nieważne czy lecisz z napędem czy bez. Sterowanie jest proste i wrażliwe, ale nigdy nudne. Skrzydło zachowuje się tak jak chcesz, żeby się zachowywało i jest jednocześnie wybaczające.
Pegasus 2 to skrzydło „do wszystkiego”, które wystarczy ci na co najmniej 2 sezony Twojej kariery lotniczej, a może i na dużo dłużej.
Szczegóły
- Equalized Pressure Technology (EPT) for better inflation
- Simple and clean 3 riser layout
- Technologia wyrównania ciśnienia (EPT) dla lepszego napompowania
- Prosty i przejrzysty układ 3 pionów
- Taśmy nośne z systemem speed (PG) i trymerem (PPG)
- Dwa punkty podwieszenia dla optymalnej adaptacji do systemu silnikowego
- Regulowana pozycja górnej rolki hamującej dla indywidualnych potrzeb pilota
- Dodatkowa dolna rolka hamulca dla bardzo wysokich przystawek (np. trójkołowców)
- Zwiększona długość hamulca i dolne koła pasowe hamulca dla trike (wielkość 28 i 30)
- Anodowane pierścienie aluminiowe zapewniające płynniejszą pracę hamulca
- Kodowana kolorami taśma trymująca dla bardziej precyzyjnej regulacji kodowane kolorami linki dla łatwej identyfikacji
- Mocne i trwałe materiały
- Mini-żebra na krawędziach spływu
Kolory
